MINUM AIR UNTUK KESIHATAN KULIT

SKIN water

Minum air secukupnya adalah satu faktor yang amat penting untuk mengekalkan keremajaan kulit. Semakin meningkat usia seseorang, semakin berkurangan kebolehan kulit untuk menyimpan air dan mengekalkan kelembapan.

Walaupun kita bekerja dalam pejabat berhawa dingin, kehilangan air banyak berlaku akibat kelembapan adalah rendah menyebabkan kulit menjadi lebih mudah kering.

Kesannya, kulit akan kehilangan kelembapan dan lebih mudah menjadi berkedut serta bergaris halus yang lebih nyata. Minumlah air mineral yang akan membantu kesegaran kulit dan elakkan pengambilan air bersoda dan bergas. Kurangkan pengambilan kopi dan teh berlebihan yang menyebabkan masalah dehidrasi dan kulit kering.

Saya juga mencadangkan sapuan DOCLAB KOREAN AMPULES sebagai pelembap di sebelah alam sebelum tidur bagi mengurangkan kerosakan kulit ini.

Produk  DOCLAB KOREAN AMPULES dalam bentuk ampule, untuk sapuan kulit, mengandungi hyaluronik acid, yang mesra kulit termasuk kulit yang berminyak dan sensitif. Boleh digunakan pada wanita hamil.

Produk DOCLAB dalam bentuk ampule, untuk sapuan kulit, mengandungi yaluronik acid, yang mesta kulit termasuk kulit yang berminyak dan sensitif. Boleh digunakan pada wanita hamil.

Bagi yang berminat menjadi pengedar boleh hubungi Dr Norleza di 013 392 2392. Boleh membeli produk juga dengan beliau.
Harga satu kotak DOCLAB KOREA AMPULE RM138+RM6 (BELANJA POS) mengandungi 5 ampules.

Leave a Reply

error: Content is protected !!