SAKIT PINGGANG, SAKIT TENGKUK DAN MASALAH EREKSI

“Assalamualaikum dr. Saya berumur 32 tahun. Sejak 2 minggu yang lalu saya mengalami suatu yg amat menggusarkan saya iaitu saya mengalami sakit di bahagian pinggang, tengkuk dan tahap ereksi yang menurun begitu mendadak sekali. Dan saat kemuncak permasalahan ini ialah apabila saya tidak mampu menegangkn zakar saya ketika hendak bersama isteri saya. Adakah sy mengalami masalah mati pucuk atau saya mengalami masalah kesihatan yang lain. Mohon pencerahan. Terima kasih”

 

WA ALAIKUM MUS SALAM

Terlalu sukar untuk saya mengagak masalah yang saudara hadapi kerana banyak maklumat yang tidak diberitahu.

Jika saudara mengalami masalah berat badan berlebihan, saya bimbang saudara juga mula menghadapi masalah penyakit kronik seperti diabetes mellitus, hypertension dan kandungan lemak dalam darah yang tinggi.

Saudara boleh melakukan pemeriksaan doctor bagi menentukan masalah ini. Selalunya doctor akan memeriksa tekanan darah saudara dan melakukan pemeriksaan darah.

Jika saudara mengalami masalah penyakit diabetes mellitus, hypertension dan kandungan lemak dalam darah yang tinggi, tidak hairanlah saudara mula mengalami masalah ketegangan (ereksi) zakar. Ini kerana ketiga-tiga penyakit itu bukan saya akan menyebabkan komplikasi kerosakan jantung dan buah pinggang, tetapi ia juga memberi kesan kepada keupayaan fungsi seksual zakar.

Apa yang berlaku, berkemungkinan saudara mula mengalami masalah ketegangan zakar (mati pucuk) pada peringkat permulaan.

Tetapi jika saudara tidak mengalami masalah penyakit-penyakit kronik tersebut, berkemungkinan besar masalah ketegangan zakar yang saudara hadapi hanya bersifat sementara.

Saudara boleh hubungi saya melalui email drzubaidiahmad@gmail.com  atau whatsup saya ke 019 7712391 untuk rawatan masalah ketegangan zakar.

Terima kasih.

[IKLAN]

Bagi wanita yang mengalami masalah kitaran haid yang tidak menentu, dan bagi wanita yang baru melahirkan anak,  saya mencadangkan suplemen , selain dari vitamin C dan E.  Boleh dapatkan produk Kacip Fatimah keluaran UTM atau keluaran FRIM (diabetic-friendly) di http://needsvenue.com.my

Untuk pembelian menggunakan kad kredit sila klik di bawah:

EKSTRAK KACIP FATIMAH

Leave a Reply

error: Content is protected !!